Fredag..

Mjo, är lite besviken på mig själv idag, tog bara en promenad på morgonen i typ en halvtimme eller nått sånt,
gick och handlade med min pojke.
Tråkigt nog vart det två cheesburgare =(
sen köpte killen cola som jag inte kunde motstå
och så vart det tacos på kvällen med massa onödiga tillbehör =/
väldigt ledsen på mig själv måste jag säga.. Dåligt, dåligt DÅLIGT!
Men jag får ta nya tag imorgon. och hoppas på att det går bättre.

Men en sak som jag är JÄVLIGT stolt över är att jag är på g att sluta röka :D
Köpte nämligen nicotinplåster och tuggumin idag och har inte rökt se i morse
så man har någonting att vara glad över :D
Hoppas bara att det inte går åt helvete den här gången =)
Ska kämpa nu.
Med tanke på att jag ska gå ner i vikt så är det ju bra om man orkar gå längre en tio meter innan man börjar flåsa kanske blir roligare att gå ut och traska då :p
Sen blir man av med bördan att man måste köpa cigg hela månaden.
Kommer bli så skönt om jag klarar det och kommer vara så stolt :D

Ne nu ska jag ta och kolla vidare på nätet om man kan hitta något funny =)

Have it nice, don't eat bajs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0