Usch för ..

Att vara vaken nu, MEN eftersom att jag är så snäll och vill göra min pojkvän sällskap på morgonen så går man självklart upp och äter frukost med honom innan han drar till jobbet :p
Men jag ska nog gå och lägga mig en stund till, för jag börjar ju inte jobba förrän ikväll :p
Såååå skönt att jobba kväll.. man har heladagen på sig att göra roliga saker eller att inte gör någonting alls :d Lucky mee :D

Måste passa på och berätta om min dröm HAHA !
Jag drömde nämligen att min pojkvän var BÖG :O

Såhär var det:
 Vi var någonstans med typ en skola eller någonting, och han hade en kompis där som hette Jon och vid vissa tillfällen så såg man dom kyssas i smyg, trodde först inte mina ögon. Så jag frågade honom: Är du typ bög eller Bi? Han ba: Ja, när jag tittar på honom nerifrån så är han bara sååå snygg! HAHAHAHA Så jävla sjukt! Blir konstigt när man ska berätta men jag hoppas ni fattar vad jag menar =) 

Ayaa ses sen, saalooong suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0